TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, January 2, 2010

Selamat Datang 2010

Salam utk smua.
Smalam hari cuti,jadi kerja aku adalah membeli belah..Yelah sales pun dh nk sampai ke penghujungnya aku pun haruss mencari sebelum terlambat...Year End Sale

Alhamdullilah murah rezeki aku hujung thn lpas.ye lah dpt berganda2 bonus.Aku mulakan langkah utk berbelanja secara berhemah.. ^-^.

Daripada bonus yg aku menyambar sebuah 'handphone'(ala biasa2 je CSL ),pas tu aku beli sepasang subang emas..(very sweet) utk aku..

Selain tu aku dh mula membeli peralatan dan kelengkapan utk hantaran dan kndri.harap2 ianya berjalan lancar ye..duit byk keluar masa nie..

Malam ini aku akan pulang ke kampung utk menguruskan borang pernikahan aku.Seblum ini tak lengkap.rupa-rupanya rumit jugak ye permohonan utk bernikah.Bukan apa,blum nikah mmg la tak tau mende2 pun..hihihi..pas dpt dari surat kebenaran bujang utk ADAM,baru la aku bleh proceed borang aku pulak.Borang pemeriksaan HIV awl2 dh buat.Sekarang nie aku kena isi borang utk pengesahan bujang dan borang lain2..nnt aku try upload kan..mana tau esok2 korang lak.. ^-^

Ok la aku pun banyak keja lagi..
Azam pun xset lagi..tggu laa nnt.
aku nk list azam utk 2010.



No comments:

Post a Comment