TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Wednesday, May 18, 2011

Hari cuti..

Salam smua..
Sabtu hingg Selasa(semalam) bercuti panjang.hehehe..Balik kampung abang.Kesian gak kat suami datang sini amik kami berdua.Adli kecil lagi,agak payah nak memandu sendiri..Kami balik petang  jumaat(abis keja kol 3ptg)Sampai rumah dah 8 mlm.Alhamdulilah,Adli tak meragam sampai la dia tertido dengan nyenyak.Pagi sabtu dok seharian bersama adli yang agak manja dengan ibu apabila cuti.Kejap2 merengek,kejap nk dukung...Dah pandai menyuruh2 ye...
Ahad pulak duk ingat nk balik kampung kat Kedah nu..(kebetulan abang cuti)dikejutkan berita kematian tok (belah abah) pulang mengadap Illahi.Selepas subuh,kami bergegas pulang ke Yan Kedah..Sempat juga berjumpa dengan saudara mara.Tok selamat dikebumikan sebelum waktu Zohor.Petang tu juga kami balik.Malam jugak sampai di rumah.Alhamudillah Adli tido dengan nyenyaknya..
Selasa malam selamat sampai di rumah sewa.Adli pun nyenyak tido cuma sesekali dia menangis.
Sebenarnya aku takut apa2 jadi bila  bawa budak kecik jalan2 waktu malam.Alhamdullilah,tak la meragam sangat.Takut gak ada yang 'menegur'.tapi tulah Adli tak apa2.Syukur la.Agak2 Adli dah pandai duduk dalam car seat tu baru nak balik berdua.Penat gak tengok abang amik dan hantar,Tapi adil kan..Hehehe..Ibu jaga sini.Abah juga jaga sana...

1 comment: