TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Tuesday, August 9, 2011

Rezeki Anak

Asalamualaikum.

Syukur kepada Allah S.W.T kerana saya terpilih atas rezeki-Nya.Yang pertama bonus yang ditunggu2.Sejak dari zaman kerja barusekali saya dapat bonus(Zaman Pak Lah)Sekarang zaman Pak Najib kan.Ini pun setengah gaji bonus.Dengar2 lagi ada berita baik la utk bulan Oktober ni.Harap ada rezeki pasni lg..

Rezeki anak lg apabila claim insurans yang ditunggu hampir 8bulan akhirnya pihak insurans bersedia membayar pampasan.Walau xbanyak,bagi saya,itu rezeki juga.Ye la ketika ini saya menghadapi masalah kewangan(pasal gaji).Rezeki di tengah2 kesempitan.Itu lah doa saya kepada Allah supaya diperolehi rezeki dan dipermudahkan urusan.Kadang2 kita terlupa atas apa yg kita lakukan.Namun Allah tidak pernah lupakan kita.Amin..

"semoga hari ini lebih dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini'

3 comments:

  1. Pasal gaji? mcm mana tu? x ok keje sana?

    ReplyDelete
  2. yang bulan 10 tu apa pulak lela?
    itu la, rezeki ni allah yang bagi..
    jangan mengeluh dan banyak bersabar..

    ReplyDelete
  3. Miey..
    a'a psl gaji..dpt half..hrp2 raya ok blik la..

    syima..
    bulan 10 nie..jeng..jeng..tunggu la..hg pun dpt gak kot..
    tu la kdg2 kita terlupa tp Allah tak lupa kat kita kan..

    ReplyDelete