TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Wednesday, January 4, 2012

4/1/2012

Asalamualaikum..
Sebelum itu,rasanya masih sempat untuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012.Semoga tahun nie lebih berjaya dan semuanya berjalan lancar..

hm....tengok tarikh di atas.Adli dah masuk 11 bulan harini.Pejam celik..hampir setahun usia anak saya.Alhamdulilah..Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang memberikan saya kesihatan yang baru utk menjaga Adli.Apabila diingatkan saat kesukaran untuk membesarkan anak,memang semahunya saya menangis.Tapi bila berginjak hari ke hari bulan ke bulan,hampir setahun saya berusaha menjadi ibu terbaik dan isteri mithali walau kami PJJ.Saya bersyukur ke saat ini saya mampu untuk menjaga anak saya.Bukan nak bangga tapi itu lah pengalaman saya yang tidak pernah menjaga anak dan terpaksa berdikari demi kerjaya dan rezeki.Terima kasih kepada suami kerana dia juga memahami dan sanggup berulang alik untuk mengambil kami,sanggup berjauhan dengan kami.Ya Allah,permudahkan segala urusan aku dan keluarga,semoga aku dan keluarga dilimpahi rahmat dan kasih sayang-Mu.Sesungguhnya aku tidak keseorangan...AMin..


3 comments:

  1. Comey..cepat ms berlalu kan..:D

    ReplyDelete
  2. ala tomey2...smoga cpt2 besar...bleh tlg mak plak hehe

    ReplyDelete
  3. Gieyana:: masa cepat berlalu..makna nya maknya pun udahy tua...huhuhu..now masuk 30 an dh..\

    imhepie:::a'a tlh wat sepah...hahaha.

    ReplyDelete