TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, January 19, 2012

Tension..

Asalamualaikum .
Masuk tahun baru nie macam2 hal..macam2 ragam...baru je nak berazam utk menjadi orang yang sabar.Namun kesabaranku tetap begitu..Sabar dengan kerenah orang sekeliling..Argghh,,entahlah...masalah yg jadi masalah besar apabila orang tidak pertahankan hak sndiri..Jadi pak turut.Tapi itu bukan aku..Yelah..Ni nak cerita pasal rumah sewa.Aku kan menyewa dgn 2org kawan lagi.Nak duduk dgn anak blum berani lagi,so duduk la dgn member2.Tapi masalah nie dari tuan rumah.Sampai semua taknak bertanggungjawab,Lampu rosak,paip air slow..nie lubang sinki+lubang bilik mandi dh tersumbat..itu pun malas nak bertanggungjawab.yang dia tau.bulan2 masuk je duit.tapi maintenance hampehh...semalam ada panggil org betulkan lubang tu..rm400..giler mahall...tapi smua dah setel.tp yang tak setel lagi tuan rumah.Haritu member rumah msg kat tuan rumah kata nak baiki..dia kata 50-50..gile hapa..adeii....klu aku je mmg nk pindah je..malas nk bertekak tp tulah..mcm2 masalah ...skrng nie pun tak tau nk bgtau tuan rumah yang lubang tu kena charge sampai 4RAT.(dia bersihkan yang mana tersumbat)idak btul harga ke tak..aku pun tak tau...kalau aku je mmg nak pindah je..malas la berurusan org mcm tu...no piun dok pikir cmna nk bgtau dia yg bulan ni xbayar kat dia..byr kat org yang buat penyelanggaraan tu.,masalah tu.,.
tensionnn..................

1 comment:

  1. sabo je la yee... jgn tension... karang kene darah tinggi pulok...

    ReplyDelete