TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, June 7, 2012

Jun datang pulak...

Asalamualaikum..
Jun datang pulak..kenapa ek?
hehehe..xde mende pun ..saja je..
Kan Jun penanda aras bahawa kita berada di pertengahan tahun 2012
Jun jugak penanda aras bahawa saya dah bekerja di Kampar hampir 2tahun.
Jun jugak teringat saya kepada mula2 masuk UiTM Machang.Masa tu baru menjadi siswi...
Jun jugak la penanda hari jadi abah saya 13 Jun dan adik saya 30 Jun.
Jun jugak la penyambung kasih sayang antara saya dan suami.Masa itu belum kawin.tapi berputik semula perasaan kami berdua selepas 'bermusuh' berbulan lamanya.
Jun jugak Muhammad Adli Amsyar dah masuk umur 1 tahun 4bulan

Macam2 cerita pasal bulan Jun..

Oh ya...kak ipar saya pun Kak Ju..(Juraidah)tetiba je..huruf J kan..

P/s: takda idea nk karang entri..hihii..jumpa lagi ye..

2 comments:

  1. pejam celik pejam celi...jap jer kan masa berlalu

    ReplyDelete
  2. tu la...dok pejam celik..dh tgh thn..satg dh ujg thn...lama2 rasa dh tua dh..

    ReplyDelete