TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Wednesday, July 11, 2012

Al-fatihah buat tok

Al-fatihah buat tok angkat saya yang telah meninggal pada Sabtu lepas.Tapi baru hari nie dapat berita ini,Rabu.Maafkan lela tok,tak dapat nak tengok saat akhir tok.Kali terakhir kenduri cucu tok kan..masa tu Adli dalam perut lagi.Hajat nak menziarah tok hari raya nanti.Nampak gayanya hanya nisan tok yang lela jumpa kan.

Kasih sayang tok membuatkan lela terasa ada tok.Ye la saya nie mana dapat kasih syg dari tok sebenar.Bkn  nak mengungkit memang itu hakikatnya.Ye..air mata mengalir...tapi semasa tok sebenar meninggal takde sangat perasaan ini.

Layanan tok memang terbaik.Patut la bila oranga kata kita ada tok,macam2 kita boleh dapat.Saya dah dapat.KASIH SAYANG dia.Ya Allah,serius saya ckp Tok adalah insan yang terbaik pernah saya jumpa.Sanggup menumpangkan kami semasa banjir.Waktu tu saya dan rakan2 buat praktikal berdekatan rumah dia.Rumah sewa kami bertentangan dgn rumah Tok.Dia layan kami btl2 macam cucu dia.Siap kenal smua anak2 dia dan cucu dia.Sanggup susah pergi ke majlis perkahwinan saya.Sayang kan xamik gambar kenangan.

Saya memang rapat dgn tok berbanding yang lain.Makan ,minum,mandi..tak perlu malu..tok wan sanggup pergi beli makanan untuk saya.Selepas saya berkahwin memang jarang sangat pergi jumpa tok.Tambah lak berjauhan macam nie..

Tok,tak sempat tengok anak lela kan..tapi sempat jumpa suami lela.
Semoga Allah merahmati tok di sana.


##Ya Allah,berikan ketenangan jiwaku untuk menghadapi ini.

No comments:

Post a Comment