TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, July 13, 2012

MOJO - Andai Ku Bercinta Lagi

sumber dari youtube


Asalamualaikum.
Selamat pagi jumaat.

Saja nak share lagu yang tengah best sekarang nie(bg saya le)..ala jiwang2 ..rock2..cm awie pun ade..
dengar2 mojo a.k.a Aweera..btul dak tak la..tapi memang tangkap jiwang..ye lah mana ada lagu cmni skrng nie..Kpop la mende la..xsuka2..hehehehe..

Lagu nie soundtrack utk drama Samarinda TV3 'Ameera'.Best citer gak.tapi pelakon lelaki,Syamsul Yusof agak kureng le..cam kontrol macho je..huhuhuhu..tapi Rita Rudaini..memang matopp...Zarina Zainordin pun ok gak..wat watak psiko..gila..adeii..geram tgk dia...(menjadi la watak dia,sbb memang meluat abiss).Cerita lebih kurang cmni,sepasang suami isteri (Syamsul &Rita)tak de anak,tapi si isteri suh kwin dgn perempuan untuk dapatkan anak.kira isteri kontrak gak la..tapi isteri kontrak nie dh psiko pulak..nak jugak anak dgn suami dia ni walhal dlm kontrak dia kena bercerai selepas bersalin dan dibayar duit yg banyak.Agak2 beratus ribu gak la..semalam episod ,mak mertua(Jasmin Hamid) tau depa nie tembelang..kesian isteri nie(Rita Rudaini)dok kena herdik ,sebut2 mandul kat dia..kesian kan....geram tgk isteri kontrak tu(Zarina Zainoordin)..jeling2 ...tak sabar nak tgu episod seterusnya.hehehehe...

btu2 pengaruh tv kannn...
layankan je...

No comments:

Post a Comment