TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, July 5, 2012

Posa xjadi

Asalamualaikum.

Saya sudah niat utk ganti puasa yg mana baki puasa saya adalah 2hari.Tapi malang sekali minggu ni blum dpt sy lunaskan hutang puasa.Mmg nak niat puasa Rabu tu,tak kunci jam pulak..sedar2 je Adli menangis nk susu.rupa2 dah subuh.

Khamis,harini target nak puasa.Semalam dah kunci jam.tapi malang sekali tak bangun jgk.Rupa2 nye phone kat celah bantal,xdgr bunyi da...Sedar2 je dah kol 6pg.Adli pun melalak nak susu dia.

Bila lagi ek??Tinggal 2mggu lagi nie..Ada lagi 2hari perlu dilunaskan.

Insya Allah,minggu depan kena buat jugaakkkk.......
Anda bagaimana??hehehe....

2 comments: