TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Wednesday, July 4, 2012

17bulan

Asalamualaikum.
Hari ni genap Adli setahun 5bulan.Bulan depan kena inject utk last session.
Banyak perkembangan Adli dalam usia begini.



  • dah pandai  wat gaya by2 dengan ibu bila ibu nak pergi kerja
  • kalu berckp guna phone dgn abah,pandai je bunyi dia kuar(mcm nak bersembang tak tau nk sembang lagi)
  • main btul2(balik dari rumah pengasuh,abis rumah diselongkar nak cari mainan).
  • berat Adli pun naik..(berat nanang gak Adli nie)
  • makan pandai pilih(xnak bersantan,pedas)
  • dok cakap Cita2.kunun2 nak cakap KITA SATU MALAYSIA
  • tapi ada satu perangai,dok asik suruh dukung je..huhuhu
  • teruja bila tgk ada budak2 besar dari dia.
  • kuat menolak dan peluk bla ada budak kecik dari dia.hehehhe..
  • suara pun lagi kuat bila minta susu..nan.nan.nan
  • pandai cium tgn kita dan kiss kita...so sweet anak ibu.
itu kot perkembagan ibu tengok kat Adli nie..gambar xde baru..sbb memori kamera kena virus..huhuhu...

1 comment:

  1. lebih kurang aqeef je kan adli nih.. memang sonok tgk perkembangan anak depan mata.. rasa kejap je masa berlalu.. :)

    ReplyDelete