TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Tuesday, September 4, 2012

19BULAN

Asalammualaikum..

Hari ni dah 19 bulan si Adli. 5bulan lagi 2tahun.Insya Allah,ibu harap dapat meraikan hari jadi Adli ke2.Sebab yang pertama,Adli demam teruk,hampir 2-3 minggu untuk pulih balik.Jadi ibu memang taknak buat sebab melihat anak pun masa tu tak sihat.Harap2 Adli sihat ye.Amin..

Terlanjur menulis nie...baca2 la perkembangan Adli.



  • sebutan i-b-u tu blh la ibu bg A dah..hahaha.klu malas..panggil.ma.ma
  • semakin aktif membuat kerja2'rumah'..hahaha...
  • kalu sekali ajar..cepat je Adli tangkap..so kena berkelakuan baik..
  • sekali nie kami boleh balik sendiri untuk berjumpa abah adli.(balik kena abah hantar)..
  • pndai gosok gg walau xsangat..
  • pandai plih2 barang yang dia suka.
  • suka kacau ibu.huhu.nak tidur.siap gerak2 ibu..adeiii...sabar je la..
  • dengan abah ok je....kasih sayang sama antara ibu dan abah..walau dok jauh..still kenal abah dan bersembang dalam fon..syukur wahai anakku...
Gambar pun takdak..kesian ibu..hahahhaa.takpa la catatan ibu saje..cam diari.

ok la jumpa lagi..

1 comment:

  1. wey dah 19 bulan, dah bujang dah anak ko hihihi nak tak berkenalan ngan anak dara aku yg baru 6 bulan tu hiihihihi hahahhaha, lasak tak????

    ReplyDelete