TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, September 1, 2012

Resdung & Merdeka 55

Asalamualaikum.

Terlambat kan..huhu..nak cerita satu cerita...(apa banyak cerita da)..sehari sebelum 31 Ogos,saya bergegas nak pulang ke rumah.Adli menangis lagi.Ayooo...makin menjadi budak nie selepas seminggu dok dengan ibu.Sampai2 je tengok mata Adli kemerahan.Punya taknak pengasuh dia pujuk..konon...tapi betul la menurun perangai dari ibu..hahahaah(kalau merajuk ke hape ke,jangan pergi pujuk..kena cool dulu baru pujuk.)abah dah kena dengan ibu.Sekarang Adli pula ye. Jadi mata merah sebab menangis sambil mengosok mata(batuk&selesema tak abis lagi)

Semalam pun mata masih merah..Tanya housemate,dia kata mungkin Adli dok tonyoh mata sebab tu merah..lega hati ibu jap.

Hari nie pulak masih merah2 lagi.Siap Adli pergi beraya kat surau(berhampiran rumah pengasuh)kebanyakkan orang kata kena resdung,sebab merah mata.Lain satu selera makan pun nampak agak kurang.Cubaan lagi laa..huhuuhu..Rasa cam betul ye sebab faktor keturunan si abah...lagi satu makanan laut takleh sentuh.woo....sikit ja makan,abis merah2 muka  sedih..huhuhuhu T-T

Tadi ingat ibu nak bawa Adli jumpa doctor..tapi sampai sekarang ibu keja lagi..sini mana buka sampai petang,takat kol 4petang je.nak pergi pun malam nanti.hmmm.....entah la....ada la tanya dalam satu group FB,dia suggest makan suppmen..harga pun boleh tahan le RM199 utk 2bulan.nama supplement nie OLIVENOL.....ibu dah baca dalam ,mcm ok ja..tapi tu la bila sorng nak buat keputusan nie agak payah la...Abah??dia pun jenuh dengan resdung dia..tapi takpe la abah dah besar,g beli ubat kat farmasi ye.Ni untuk Adli yang tak tau mende nie...uhuuhuh..tengok la cmana....

ni la antara cabaran bila hidup sorang sana sini....



satu lagi ibu nak ucapkan 


SELAMAT HARI KEMERDEKAAN YG 55TAHUN.
PELIHARALAH KEAMANAN INI UNTUK ANAK CUCU KITA NANTI...

No comments:

Post a Comment