TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Selasa, 18 September 2012

Campak bayi

kredit kepada Kosmo

Asalamualaikum...


Tentu korang dah baca kan..zalim ...tak berperikemanusian..kejam..Naluri seorang ibu tentu tersentuh kan. Ye saya salah seorang.Hidup2 dibaling ke bawah..ishh.....tentu semua orang marah tentang perbuatan sebegini.Tergamak seorang ibu (mungkin dia belum rasa ketika ini)sanggup campak seorang makhluk Allah yang masih bernyawa.Tak leh saya bayangkan kalau saya berdepan situasi ini....minta dijauhkan...Kalau kot ye taknak bayi nie sekalipun,berilah kepada orang lain.Kalau si ibu ini berfikiran jauh,mungkin anak ini masih hidup..adeii...adik..kamu telah melakukan kesilapan jangan diulang...

Zaman sekarang terlalu canggih dengan teknologi terkini sehingga sikap perikemanusiaan sudah hilang..bila tiada sifat itu,maka terjadi la kejadian sebegini.

Kalau taknak,rasanya di luar sana nakkan anak itu.Semoga rohnya dicucuri rahmat-Nya.Amin..

p/s:saya tak sanggup berpisah dengan anak saya...hakikatnya sebab sayangkan anak..uhuhuhuhu..sedih..sedihh..

1 ulasan:

  1. mmg sgt x berperikemanusiaan langsung. jom kita campak dia balik!!!!!! GERAM sangat ni!!!

    BalasPadam