TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, January 19, 2013

Keindahan Taman Tasik Taiping



Asalamualaikum.

Saya memang suka melihat keindahan Taman Tasik Taiping.Tak terucap dengan kata2.Sejuk mata memandang.Semasa saya bujang,selalu jugak berjogging pagi2 di sini.Udara nyaman,segar-bugar.Kami berdua berkelah di sini.sama seperti saya dan housemate.beli nasi dan makan di sini.....bertambah sedap jadinya.Adli pun suka.Hajat di hati nak masuk Zoo Taiping tapi abah Adli sibuk bekerja.Jadi ibu bawa Adli jalan2 tengok tasik nie.

Gambar Adli seorang pun payah nak diambil.Makin besar Adli.Mulut pun boleh tahan.Apa yang diucapkan mulut kita,akan ditiru oleh Adli.

Nanti kita datang lagi ye..kali nak paksa abah jugak...Dulu2 zaman cintun senang je mengikut..sekarang nie..adeii payah..tu lah hakikat dah berumahtangga..Alam bercinta Vs Alam Kahwin..sapa2 yg dah kawin..faham2 le..yang tak kahwin lagi.....beringat le...

jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment