TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Tuesday, March 19, 2013

Rumah Untuk Disewa

Asalamualaikum..

Sehingga sekarang saya masih buntu tentang pencarian rumah untuk disewa.
Dah la kawasan nie pun bukan ramai kenalan;jauh sekali la sedara mara.
Ujung bulan ni nak masuk ke April.

Kedengaran housemate pun nak berpindah keluar.
Kalau diikutkan saya jenis tak kesah tentang rumah tu.
Yang membuatkan saya nak cari rumah lain kerana tuan rumah tuuu..
Kalau tuan rumah jenis peramah,baik hati,ikhlas.tentu saya duduk rumah dia.
Tapi semuanya berlawanan dari sikap positif..
Jadi penyelesaiannya..kena cari rumah lain.
Kalau dihitungkan dah cari dan hampir dapat 3buah rumah.

Yang pertama,ingatkan berpindah sekali(tuan rumah lama cam nak halau je)tapi housemate kata..rumah tu jauh,kedalam.dan bla..bla..saya turutkan jugak.

Yang kedua,selang 4pintu..ok la kan...tapi tuan rumah yang nie mungkir janji..janji harini oki je..xde orang len masuk..alih2 bagi kat orang lain..#alasan,kesian kat orng baru pas kawin..xde rumah..hu3..macam tu alasannya..sabar jela sebab rumah dia kan.

Yang terbaharu nie..saya dah deal dengan kwn kepada tuan rumah nie..siap p tgk rumah..ok gak..harga ok..depan padang main,dkat dgn kedai..sekali pula semalam kata dah ada orang masuk..adeiii sampai tepuk dahi..xde rezeki nak masuk rumah tu..siap nak deco hias cmna.hi3..anganku musnah.

Ingatkan Adli dah besar,saya bersedia untuk tinggal berdua dengan Adli.Adli perlukan ruang mainan yang luasTapi tula sampai sekarang masih mencari...................................................

credit for google.com

Persoalan,bilalah Adli,ibu dan abah boleh duduk sekali.tanpa berjauhan.2kali dalam sebulan bertemu..huhuu..

No comments:

Post a Comment