TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, March 16, 2013

Tantrum Si Adli

Salam Sabtu..


Tantrum(betul ke eja ni) Adli makin menjadi-jadi..Makin dilarang makin ditegah lagi dibuatnya.

Hmm...tak warisi kulit dan wajah ibu,hang turun perangai ibu ye.........

Biasa la dah jadi anak mak...harus la mengikut acuan ibu..ye tak?

Semalam,tetiba je Adli kata'ibuuuu,yakkk..'...dah tau tektik dia..ibu pun bo layan...sekali lagi...'ibu...yak'..
Ibu pun cek gak ..mana tau betul ke?tapi xde pun...tak layan..

dah masuk ke-3.apa lagi Adli tu..................sambil berdrama(kuar airmata)dok sebut..yak..yak..nak andi..(mandi)..

Ibu secara automatik kata...tak bolehhhhhhhhhh......

Si anak pun berkeras...sambil nangis...nak andi..nak andi..ibu..nak andi...
ibu berkeras sama kerasnya macam anak~~huhuhu

Macam2 ibu buat,,marah jangan mandi...dia nk mandi gak..siap tutup lampu..kuar dari bilik...alih2...Adli masuk bilik air sambil nangiss......ibuuuuu..ibuuuu...

keraskan hati ibu sambil tengok si anak berkeras..

lama2..panggil Adli...berkeras gak dia..
'nanti ibu bagi mandi ye..mai sini dlu...~~
pastu try la pujuk2 sambil peluk2...cium2...xnak le kalau si Adli nie..dah jadi kuasa VETO lak nak menangkan dia..
nak nangis lagi..so ibu kata'ok..buka baju'
terussssssss diam ..sambil panggil ibu masuk bilik air...~~wah Adli ,kerasnya dari ibu ye...

Selagi kita say noo...noo..tak..tak...selagi tu la Adli tak berenti nangis..
Betul2 la..keras hatimu macam mana kerasnya hati ibumu...
Anak ibu~~~


tapi kadang ibu guna kuasa VETO gak..hi3...(utk abah sama gak tu)...



No comments:

Post a Comment