TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, October 24, 2013

Conteng & Main

Asalamualaikum...
Dalam dok sakit kepala masih nak update cita pasal Adli nie...Hobi terbaharu beliau adalah menconteng..Adeii...Yelah umo baru 2tahun 8bulan..sekarang dah jumpa pen, dah reti guna dengan jari..bedal je ....abis buku bacaan dicontengnya..tapi kalau buku ibu,nanti ibu naik hantu..hihihi..

Jadi moto halus Adli baru nak bermula..Yelah..tak sama cam budak-budak lain..Dulu ada bagi pen..tapi mungkin tak reti nak lorek2,gosok2 pen..tak berapa jadi la contengan dia..Sekarang nie..abis smua..lantai-dinding-buku-mainan cop pen..kadang-kadang nak tegah dia buat..tapi semacam terbantut pertumbuhan moto halus dia kan..takpe la anak oi..jangan masuk mulut udah le....jangan conteng duit ibu udah le..lain2...ibu pejam mata aje...

Bila dah lukis dia akan tanya..ibu...cantik tak???....ye...cantiknyeee..ibupun memuji walhal takde gambar pe2 hanya garisan aje..nie abis muka kiri dan kanan..tangan pun dah kena..ibu sabar lagi dan senyum..

Selain hobi Adli suka menconteng,dia juga suka main.Sekarang nie nak ke Tesco pun malas..dah pandai demand macam2..nak naik mainan katanya..pantang nampak je..meluru pi kat tempat tu..sabar je laa..tapi Adli nie senang pujuk dia..hahaha..dia ralit main2 sana sini..lepas tu ibu buat alasan..duit takde la..nanti kita datang lagi la..dia ikutt aje...so sweet anakku..pandai mendengar cakap ibu ye..nanti kita pergi main sama-sama ye..

No comments:

Post a Comment